onsdag, maj 20, 2009

16:13

Här kommer ett riktigt inlägg! Äntligen säger bara jag! woho..
Inatt sov jag riktigt dåligt, det har jag i och för sig gjort hela veckan men endå!
Idag hade jag endast biologi, vilket sög. sen slutade jag! planerna för dagen ändrades lite och med att jag gick på den lektionen. Jag mådde skit dåligt i morse, inte nog med att jag satt på mig ett par för små jeans jag var också rikigt jäkla trött. Jag fick springa till bussen, sitta i en varm buss en timme och sedan gå av för att vara med på en lektion. SUG! När jag skulle åka hem svettades och hade typ feber. Jag pallra mig hem med nöd och näppe. Direkt när jag låser upp dörren hör jag att telefonen ringer. Det var johan, han kommer hem ikväll dock med Jesper i bakluckan. hmm ja, vi får väl så hur det ska gå denna gång! jippi tänkte jag, men inte var det för johans och jespers skull utan nu skulle äntligen den lilla söta systemkameran komma i mina händer igen efter en tripp till riksgränsen. Min dag är räddad och jag väntar på att dem snart ska stiga in för dörren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar