söndag, september 20, 2009

2009-09-20

Tiden går fort och snart är vi inne i oktorber! jag försöker så smått njuta av den lilla solen som stiger upp varje dag, men tröttheten kryper sig långsamt upp. Det gäller att jag håller mig frisk denna höst/vinter. Jag vill verkligen inte bli så sjuk som jag var förra året. Inte okej!

Skolan rullar på och det är okej, skolan är aldrig mer okej i mina ögon ( Beroende på de tidiga mornarna och de halv kassa kurserna) Men jag ska slita på bra nu i gymnasiuet. Jag känner att det är nu som ska lägga på ett kol, så man får de betyg man vill ha till högskola och universitet i framtiden. dumt och slösa bort tiden, annars får man bara sitta och läsa upp det senare!

Idag har jag spelat lite boll, eller jag rättare sagt ett ganska viktig seriematch! dock blev den endast 3-3, lite surt eftersom jag tyckte vi var värda att vinna. (vi spelade så bra stundtals) och vi behöver lite glädje och vinst det behövs verkligen i dagsläget! Vi kan ju bara vi vill!

Nej, nu ska jag sätta mig ner och äta kladdkaka och plugga lite engelska! Ha det så brau!
CHINGELING!

2 kommentarer:

  1. Allt är bara bra med mig, haft en jäktig helg :)
    Hur är allt med dig? hur var filmen i fredags?

    SvaraRadera