fredag, februari 11, 2011

Äntligen helg!

Fredag.snökaos.sjuk.nykter...


Idag vaknade jag runt åtta tiden utvilad(?) Helt sjukt, efter all denna omställning med mat har jag blivit betydligt piggare. Det är helt sjuk förändring och det har ändå bara gått två veckor.

Dagen var planerad med att jag skulle åka till skolan vid tolv tiden för att skriva finansieringsprovet, dock gick det väl sådär, snökaos och all busstrafik inställd.
Det var bara att skippa det, lite halvsegt då det är jäkligt skönt att få överstökat. Orkar inte riktigt skjuta fram det men men..

Tiden går sjukt snabbt nu, läskigt. Jag funderar på att slinga håret efter mina fyra veckor av LCHF, tycker jag är värd det faktiskt, fast vi får se om jag orkar fyra veckor! Hoppas..hoppas.

Osammanhängande text.jag.vet.

Missar kvällens storslagna utgång :( Min hals och hosta är inte riktigt lämplig för utgång. Sen hade jag planerat att övningsköra imorgon också. fast nej. det. har. snöat. för.mycket.fml


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar