fredag, februari 04, 2011

FREDAG!

Sötsuget är på en tio nu och jag har världens värsta huvudvärk.

Idag har jag genomlidit skolan och kom hem runt halv fem. Har typ hunnit ätit och sen har jag tagit det mycket lugnt.
Till middag åt jag två kycklingfiler plus avokado, ägg, sallad och keso.
Det är mycket att hålla inne på, sockret är värst. Jag har inte ätit godis på två månader förut men det var riktigt jäkla jobbigt, dock åt jag en massa bröd och pasta.

I veckan har jag valt att även ta bort kolhydraterna, vilket svider så jäkla hårt i kropp och själ när päronen kommer hem med snickers, baguette och annat gått. Är lite ofokuserad men fan vad jag ska klara detta. En vecka gått och nu återstår fyra, jag kommer bli så otroligt lycklig och glad över mig själv om jag lyckas. Låt mig göra det, jag vill inte falla dit igen.

En av de andra svåra sakerna att motstå är faktiskt alkohol, helgutgångarna utan alkohol... hmm. Denna helg blir lugn men nästa vecka är det storslagen utgång på G och det känns sådär i dagsläget..
Nu ska jag springa, ska möta en vän för en härlig mysfredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar